Bosh sahifa Tashkilotlar uchun IP telefoniyaga texnik xizmat ko’rsatish
IP telefoniyaga texnik xizmat ko'rsatish
Mukammal nazorat, benuqson aloqa: sizning IP telefoningiz ishonchli qo’llarda!
IP telefoniyaga texnik xizmat ko'rsatish nimani o'z ichiga oladi?
Tizim holatini kuzatish va tahlil qilish
- Aloqa sifati, kechikishlar, paket yo'qotishlari va boshqa tarmoq parametrlarini kuzatish.
- Mumkin bo'lgan muammolar yoki nosozliklarni aniqlash uchun tizim jurnallarini tahlil qilish.
Dasturiy ta’minotni tekshirish va yangilash
- IP-telefonlar, shlyuzlar, kontrollerlar va boshqa tizim komponentlari uchun proshivka yangilanishlarini o'rnatish.
- Yangilanishlarning mosligini va o'rnatilgandan so'ng ularning to'g'ri ishlashini tekshirish.
Uskunalarga texnik xizmat ko’rsatish
- Ip-telefonlar, shlyuzlar, kalitlar va boshqa uskunalarning holati va sog'lig'ini tekshirish. Mikrofonlar, karnaylar yoki adapterlar kabi nosoz qurilmalar va komponentlarni almashtirish yoki ta'mirlash. Kabellar va ulagichlarning holatini shikastlanish yoki aşınma uchun tekshirish. Telefon rozetkalarini almashtirish yoki o'rnatish.
- Yangilanishlarning mosligini va o'rnatilgandan so'ng ularning to'g'ri ishlashini tekshirish.
Tarmoqni tekshirish va sozlash
- Tarmoq infratuzilmasini, shu jumladan marshrutizatorlar, kalitlar va kirish nuqtalarini o'tkazish qobiliyati va QoS (xizmat sifati) ni to'g'ri sozlash uchun tekshirish.
- Kechikishlarni minimallashtirish va aloqa sifatini yaxshilash uchun IP-telefoniya va ma'lumotlar trafigini ajratish uchun VLAN-ni sozlash.
- Barqaror ulanish va xavfsizlikni ta'minlash uchun tarmoq marshrutlari va xavfsizlik devori qoidalarini tekshirish va sozlash.
Foydalanuvchilar tarmoqlarini boshqarish va xizmatlarni sozlash
- Ip-telefoniya tizimida foydalanuvchilarni qo'shish, o'zgartirish va o'chirish.
- Ovozli pochta, qo'ng'iroqni boshqa raqamga yo'naltirish, avtomatik javob beruvchilar va boshqa xizmatlarni sozlash.
- Tizimning qulayligi va ishlashini yaxshilash uchun sozlamalarni optimallashtirish.
PBX dasturlash va sozlash
- IVR (interaktiv ovozli menyu), qo'ng'iroqni boshqa raqamga yo'naltirish, qo'ng'iroq guruhlari va marshrutlash kabi qo'ng'iroq skriptlarini sozlash.
- Raqamlash rejalarini yaratish va boshqarish, ichki va tashqi raqamlarni sozlash. PBX-ni CRM, ERP va boshqa biznes dasturlari kabi boshqa tizimlar bilan sozlash va birlashtirish.
- Ish jadvallari, operatorlarga yukni taqsimlash va boshqalar kabi skript va qoidalardan foydalangan holda qo'ng'iroq jarayonlarini avtomatlashtirish.
Foydalanuvchilarni qo’llab-quvvatlash va qayta aloqa
- Foydalanuvchilarning aloqa sifati va tizimning ishlashi to'g'risida fikr-mulohazalarini to'plash.
- Foydalanuvchilarni IP-telefoniya tizimining yangi funktsiyalari va imkoniyatlari bilan ishlashga o'rgatish.
- Muammolarni hal qilish va texnik yordam ko'rsatish.
Tizimni ta’mirlash va modernizatsiya qilish
- Uskuna va dasturiy ta'minotning diagnostikasi va nosozliklarini bartaraf etish.
- Tizimning ishlashi va ishonchliligini oshirish uchun eskirgan tarkibiy qismlarni almashtirish yoki yangilash.
- Tizimni ta'mirlash yoki modernizatsiya qilishdan keyin uning ishlashini tasdiqlash uchun sinovdan o'tkazish.
Kontaktlarimiz
Biz bilan bog'laning:
+998 71 207 22 21
+998 78 113 72 21
Elektron habar yo'llang
service@acs.uz
Shaxsan tashrif buyuring
Toshkent shahri, Yakkasaroy tumani Abdulla Qahhor ko'chasi 49A-uy
Qayta aloqa