Savollaringiz bormi? Biz bilan bog’laning: +998 78 113 72 21
avtech

IP telefoniyaga texnik xizmat ko'rsatish

Mukammal nazorat, benuqson aloqa: sizning IP telefoningiz ishonchli qo’llarda!

IP telefoniyaga texnik xizmat ko'rsatish nimani o'z ichiga oladi?

    • Aloqa sifati, kechikishlar, paket yo'qotishlari va boshqa tarmoq parametrlarini kuzatish.
    • Mumkin bo'lgan muammolar yoki nosozliklarni aniqlash uchun tizim jurnallarini  tahlil qilish.
    • IP-telefonlar, shlyuzlar, kontrollerlar va boshqa tizim komponentlari uchun proshivka yangilanishlarini o'rnatish.
    • Yangilanishlarning mosligini va o'rnatilgandan so'ng ularning to'g'ri ishlashini tekshirish.
    • Ip-telefonlar, shlyuzlar, kalitlar va boshqa uskunalarning holati va sog'lig'ini tekshirish. Mikrofonlar, karnaylar yoki adapterlar kabi nosoz qurilmalar va komponentlarni almashtirish yoki ta'mirlash. Kabellar va ulagichlarning holatini shikastlanish yoki aşınma uchun tekshirish. Telefon rozetkalarini almashtirish yoki o'rnatish.
    • Yangilanishlarning mosligini va o'rnatilgandan so'ng ularning to'g'ri ishlashini tekshirish.
    • Tarmoq infratuzilmasini, shu jumladan marshrutizatorlar, kalitlar va kirish nuqtalarini o'tkazish qobiliyati va QoS (xizmat sifati) ni to'g'ri sozlash uchun tekshirish.
    • Kechikishlarni minimallashtirish va aloqa sifatini yaxshilash uchun IP-telefoniya va ma'lumotlar trafigini ajratish uchun VLAN-ni sozlash.
    • Barqaror ulanish va xavfsizlikni ta'minlash uchun tarmoq marshrutlari va xavfsizlik devori qoidalarini tekshirish va sozlash.
    • Ip-telefoniya tizimida foydalanuvchilarni qo'shish, o'zgartirish va o'chirish.
    • Ovozli pochta, qo'ng'iroqni boshqa raqamga yo'naltirish, avtomatik javob beruvchilar va boshqa xizmatlarni sozlash.
    • Tizimning qulayligi va ishlashini yaxshilash uchun sozlamalarni optimallashtirish.
    • IVR (interaktiv ovozli menyu), qo'ng'iroqni boshqa raqamga yo'naltirish, qo'ng'iroq guruhlari va marshrutlash kabi qo'ng'iroq skriptlarini sozlash.
    • Raqamlash rejalarini yaratish va boshqarish, ichki va tashqi raqamlarni sozlash. PBX-ni CRM, ERP va boshqa biznes dasturlari kabi boshqa tizimlar bilan sozlash va birlashtirish.
    • Ish jadvallari, operatorlarga yukni taqsimlash va boshqalar kabi skript va qoidalardan foydalangan holda qo'ng'iroq jarayonlarini avtomatlashtirish.
    • Foydalanuvchilarning aloqa sifati va tizimning ishlashi to'g'risida fikr-mulohazalarini to'plash.
    • Foydalanuvchilarni IP-telefoniya tizimining yangi funktsiyalari va imkoniyatlari bilan ishlashga o'rgatish.
    • Muammolarni hal qilish va texnik yordam ko'rsatish.
    • Uskuna va dasturiy ta'minotning diagnostikasi va nosozliklarini bartaraf etish.
    • Tizimning ishlashi va ishonchliligini oshirish uchun eskirgan tarkibiy qismlarni almashtirish yoki yangilash.
    • Tizimni ta'mirlash yoki modernizatsiya qilishdan keyin uning ishlashini tasdiqlash uchun sinovdan o'tkazish.

Kontaktlarimiz

Biz bilan bog'laning:

+998 71 207 22 21
+998 78 113 72 21

Elektron habar yo'llang

service@acs.uz

Shaxsan tashrif buyuring

Toshkent shahri, Yakkasaroy tumani Abdulla Qahhor ko'chasi 49A-uy

Qayta aloqa

Qayta aloqa

Formani to’ldiring va biz siz bilan yaqin orada bog’lanamiz